Nyt on kyl tänä vuonna ollu kaameesti tota lunta!  Ja pakkastaki on hirmu määrät ollu.  En oo voinu olla ulkona ku vaan pari minuuttii kerrallaan, on tullu heti kylmä.  Onneks toi sää on jo vähä lauhtunnu.

Mulla oli aika kiva joulu!  Leevi tuli mummille joulunpyhiks ja me taas hengailtiin yhessä.  Se oli tosi kivaa, mun paras joululahja!  Enkä mä sitt muuta joululahjaa saanukkaa, höh.  Kun en mä kuulemma tartte.  Mä kyl ihmettelen, ett miksen muka.  Mähän oon ihana ja kaikkee, kai mulle ois kuulunu jotain antaa.  Mutt ei.  Onneks siis Leevi tuli.  Ja vaiks me spurtattiinki niin ei me kaadettu kuusta vaikka äiti vähä pelkäs sitä.  Mutt me ollaan herrasmiähii Leevin kaa, ei me pahoja tehä.  Ei Leevikään enää kun siitäki on tullu jo miäs.

Mulla on muutamii kuvii joulusta.

Täss me vaan hengaillaan ulkona

Täss me ollaan matkalla Leevin mummille

Sitt Leevii alko nukuttaa kun se löys muovikassin ja isi siirsi sen kassin mun Hipushiirulomatolle ja Leevi meni sinne

Mutt mä oisin halunnu leikkii, eikä Leevi vaan jaksanu, se halus vaan nukkuu

Sitt äiti otti ikkunan läpi meistä yhen lyhkäsen videon.  Mä olin pissalla mun ulkohuusissa ja Leevi oli kytiksellä, mutt ei se mua pystyny hämäämään.  Sitt me juostiin kaameet vauhtii sisälle

Hih.  Muuten tää vuos on alkanu silleen ihan normaalisti.  Uus vuos oli taas kaamee, ku noi ihmiset paukutteli niit rakettejaan.  Onneks sitä on vaan kerran vuodessa, huh.  Nyt mä ootan jo kevättä, ois ihanaa ku lumet sulais ja alkais aurinko paistaa.  Sitt mä voisin olla taas ulkona vaiks kuinka ja kauan!