Mull on kyl ekstrasuperhypermälsää.  Mitään kivaa ei tapahu.  Mua ei hotsita mikään.  Leevikään ei oo yhtään ollu ulkona, vaiks mä välillä käyn sitä huutamassaki.  Äiti sano, ettei Leevin mami varmaan uskalla sitä yhtään päästää ulos yksinään, kun se kummiski löytää jonkun kolon, mistä se taas pääsee mun luo.  No mitäs pahaa siinä sitt on?  Emmä taas tajuu.  No, äiti sano kans, ett jos se yrittäis nyt viikonloppuna saada Leevin mun luo vähän leikkimään.  Se ois kyl kiva!  Mä oon jopa leikkiny mun hiiruloitten kans välillä.  Mutt ei ne oo niin kivoja ku oikeet.  Ja niit oikeita ei vaan on näkyny yhtään.  Sitäkään mä en tajuu.  Mä ootan ja ootan ja kukaan ei suvaitse tulla käymään.  Ihan kummallista.

Sitt viel tuol ulkonaki on ihan mälsä ilma.  Vettä vaan sataa ja sataa.  En mä silti malta olla menemättä sinne.  Vaiks vaan vähäks aikaa.  Sitt mä tuun takas.  Ja sitt mä meen taas :)

täss mä just mietin, ett meniskös ulos, kun toi oviki on auki
1201796.jpg

päätin mä sitt mennä ja vilkasin Leevillekin päin, jos se ois sittenki sattumalta ulkona, mutt eihän se ollu
1201798.jpg

sitt mä katoin äitii, ett voisitkos lopettaa taas ton salamalla räiskyttelyn
1201800.jpg

Ja kyl se sitt lopettiki, onneks.  Kai mä sitt vaan alan hengailee ja oottamaan huomista, jos vaiks Leevi tulis.

Hauskaa viikonloppua kaikille!