Siis mä olen niin hämmästynny!  Ja ihan ältsin ilonen!  Minäpäs kerron teille tarinan eilisestä:

Eilenhän oli taas äitin ja isin kauppapäivä.  Isi tuli töistä ja äiti sitte lähti täält kotoo parkkikselle valmiiks oottaa.  Ja samalla äiti aina kattoo postin.  Oli tullu hirveesti kaikkee, yks myöhästyny ystävänpäiväkorttiki äitille ja sitte semmonen vihree kirjekuori, missä tuntu kans olevan joku kortti.  Äiti ei tuntenu käsialaa ja ihmetteli ett keneltäköhän tää on.  Se ei malttanu ees oottaa, ett pääsis autoon istuu, vaan avas sen kirjekuoren siellä ulkona.  Ja arvatkaas mitä kamut!  Se oli MULLE!  Mullemullemulle!  Mä sain ihka oman synttäripäiväkortin!  Mä en oo ikinä saanu mitään muuta postii ku joka vuos se lekuri vaan lähettää mulle tiedon, ett mun lekuriaika lähestyy.  Ja siit postist mä en pahemmin välitä.  Mutt nyt mä sain synttärikortin!  MÄ!  Ja arvatkaas keltä?  No Pojulta ja Tiikeriltä!  Mun kamut oli muistannu mua ihan Tampereelta asti.  Voi vitsit ku kivaa!  No, äiti tohotti mennä sitt autoon ja selitti isille, ett arvaa keneltä Reeti on saanu kortin.  Isi yritti jotain sukulaisii mainita, mutt äiti kilju, ett ei ku Pojukollilta.  Isi oli kuulemma vähä kattonu äitii silleen alta lipan ja sanonu, ett miten mä nyt ton oisin voinu arvata, enhän mä ees tunne ketään Pojukollii.  Äiti vaan selittää, että kyl se on puhunu siitä.  Mutt isi ei kuulemma oikeen ymmärrä näit juttuja, hih.

No sitte ku ne tuli kotiin, mäki näin sen kortin ja äiti juurta jaksain selitti mulle, että kato kun sun hyvät kamut muisti sua ja ihan pistivät mamin hommiin ja lähettämään näin hianon kortin.  Mä olin tosi ylpee!  Mä puskinki sitä korttii.  Ja äiti lupas, että sitä korttia ei ikinä heitetä pois.  Mä olin ihan samaa mieltä, oli se niin kiva juttu.  Nyt se on tuolla olkkarissa kaapin päällä, ett mä nään sen koko ajan.  Kiitos kiitos ihan älyttömän paljon Poju ja Tiikeri ja mami, saitte tän pojan tosi iloseksi!

Mutt oikeestaan mun pitäis pikkasen kysyy Pojulta, ett vihjaaks se joteski meidän keskikehon rakennusprojektiin tällä kortilla Smiley happy french 077.gif


Mä näytän teille muillekin minkälainen se oli
396476.jpg

Hih, kuten huomaatte, toi kattilainen tossa luulee, ett noi hiiret on kans vaa'alla sen kans, hih.  Ihan ältsin kiva kortti, varsinki äiti on nauranu sille monta kertaa.  Ja siin on ihan toi mun ikäki laitettu.  Hiano!

Mutt nyt alkaa taas viikonloppu.  Muuten kaikki onki aika kivaa, mutta huomenna klo 13.40 meikäläistä taas venytetään ja vanutetaan ja pistetään ja röntgataan ja vaiks mitä.  Yäk.  Mut kyl mä kestän sen ku miäs.  Kunhan ei tarttis siihen peltilootaan mennä.  Pakko kai se on.  Mä voin sit raportoida huomenna, kuinka mun kävi.

Nyt sitten vaan kivaa viikonloppua kamuille!