Huh kun mä olen touhunnu ihan kauheesti.  Mä autoin äitiä nurmikon leikkaamisessa ja haravoimisessa ja kodin siivouksessa.  Nyt mua ramasee ihan kaameesti.  Me on äitin kans oltu siis hirveesti ulkonaki.  Nii ja sit vielä mä autoin terassikalusteiden pesemisessä.  Niissä oli kuulemma jotain siitepölyä ihan kaameesti.  Äitillä oli semmonen ämpäri mukana, miss oli vettä ja tietty mä meinasin siit juoda.  Äiti heti hätistelemään mua, että ei Reeti siitä, kato nyt kun se on ihan keltasta.  Emmä mitään huomannu.  Sit mä vielä jutskasin hetken aikaa naapurin Papunkin kanssa, kun sen mami toi sen ulos.  Hih, meill oli verkkoaidan läpi nenut vastakkain.  Joo, ne ihan kosketti.  Vähäks oli jännää.  Mut sit yhtäkkii Papu taas lähti sisään.  Kummallista.  Se Papun mami sano mun äitille, ettei Papu oo koskaan oikeen tykänny muista kissoista, mutta mun perään se kuulemma on.  Aina tujottelee mun puolelle kun se on ulkona.  Nooh, oonhan mä sen huomannu *vaatimaton ilme naamalla*.  Tiätty se on mun perään!  Kaikki likat on aina ollu, kun mä kerta oon tällanen herrasmiäs.  Papu vaan aina esittää jotain.  Se ei kai kehtaa ihan suoraan mulle sanoo, että se on tykästyny muhun *wirn*.

Mutta nyt mä oottelen isiä töistä taas, että päästään viettää viikonloppua.  Kun työtkin on jo tehty.  Kuulemma me katotaan telkusta jalkapalloa, tai ainaskin isi sano niin.  Emmä viäl tiedä haluunksmä.  Mut saa nähä sitten.  Huomenna me ainaskin grillataan.  Sen sano taas äiti.  Saankohan mä kans jotain namia...hmm.  Mä meen nyt maate, noi raskaat kotihommat otti sen verran voimille, että täytyy vähän levätä ennen sitä pallojalkaa....eiku jalkapalloo.

Kivaa viikonloppua kaikille mun kissakamuille!  Hännät kattoon!