Vitsit millanen viikko on ollu.  Äiti on vaan ylitöissä ja ei päästä mua koneelle ja sitte ku pääsis, nii kone menee juntturaan koko ajan.  Ihan tyhmää.

Mut meille onkii tullu talvi!  Eilen ja yöllä sato aika paljo lunta.  Mutt nyt se tuntuu taas kohta sulavan.  Eilen oli vähä kylmä kans, mä en viihtynny ulkona paljoo yhtään.  Täss kuvass mä ihmettelen, kun kaikki on valkosta.
341860.jpg

Sitt mull on yks kuva siitä ku mä syön suikalelihaa.  Se kun on aina Erittäin Tärkeä Hetki mulle.  Juttu menee niinku tälleen: mä huudan äitille, ett anna suikalelihaa!  Sitt äiti päättää antaa, se menee jääkaapille, mä hyppään tiskipöydälle, siitä hellan päälle ja siitä jääkaapin viereiselle tasolle kattoo sinne jääkaappiin, että äiti varmasti ottaa mun lihaa sieltä.  Sitte äiti ottaa sakset ja lähtee olkkariin. Mä hyppään pöydältä alas, juoksen äitin ohi kaameet vauhtii valmiiks sohvalle oottaa.  Sitte  äiti tulee istuu sohvalle, ottaa syöntityynyn syliin (se syöntityyny on mua varten kuulemma, kun mä oon niin innoissani siit lihasta, ett mä leivon äitin jalkoja ja mun kynnet muuten satuttais äitii) ja avaa sen lihapussukan ja leikkaa lihasta mulle sopivia suupaloja.  Ja sitt mä syön ja oon onnellinen :)

338977.jpg

Silleen se menee.

Pari yötä sitten äiti heräs ja ei saanu heti unta uudestaan.  Se tuijotti mua tunnin kun mä nukuin siin äitin tyynyn vieressä silleen ihanasti.  Äiti hali ja pusi mua ja mä kehräsin.  Mä sitt kans kahnutin vähä äitii ja annoin sille pusuja.  Sitte äiti kuiskas mulle koko ajan, että sä oot niin ihana poika, äiti rakastaa sua ihan kamalasti, sä oot äitin oma kultapoika.  Ja mä kehräsin lisää kun must oli niin kiva kun äiti sano silleen ja hali mua kauheesti.  Lopulta sitte äiti laitto käden mun ympärille ja me alettiin molemmat nukkuu. 
Nooh, kuulenhan mä tota koko ajan, mutt joteski se vaan sillon yöllä tuntu mukavalta.

Mutt nyt mä lähen kattoo taas tonne pihalle vieläks siell on lunta.  Mukavaa viikonlopun jatkoa kamut!