Tää on ollu vähä rikki tää vuodatus.  Mä en oo päässy tänne kirjottelee yhtikäs mitään.  Meinas mennä jo hermo. 

Mä oon ollu tänään vähä laiska.  Oon mä ulkona ollu, mutt ihan pikkasen vaan kerrallaan.  Ei oikeen oo hotsittannu.  Ja sitte ku oon tullu ulkoota, oon menny maate.  Äiti jo mulle sanoki, ett enksmä yhtään seurustele sen kans, kun kerta se on lomallaki.  Mä en nää sitä mitenkään tarpeelliseks.  Mähän oon yleensä päivät yksin, en kai mä nyt vaan ala heti jotain höpisee, jos sattumalta tääl on joku päivällä.  Pitäishän se nyt tajuta.

Ja nyt mä meen taas maate, kello on jo paljo, mä tulin vaan koklaa, ett jokos mä voin tänne tassutella juttuja.  Näköjään voi, joten hyvää ötyä.

Edit: paitsi että tähän tulee jotain ihme kirjaimii väliin, huoh...

Editedit: paitsi, ett nyt ne kirjaimet on kadonnu, kun mä ohjeiden mukaan julkaisin tän blogin uudestaan :D

Editeditedit: paitsi, ett nyt ne taas näkyy, ainaski mulla :((  hitsi...