Kamut hei!  Mä kuulin just ihan kaameen jutun!  Siis ihan kaameen!  Kuka ottaa mut hoitoon?!  Mä tartten nyt hoitopaikan!  Mun tarttee päästä pois täältä!  Äiti ja isi on tyhmejä!

Mä joudun leikkaukseen lauantaina!  Siis leikkaukseen!  Eläinlääkäriin!  Lauantaina!  Minä, herrasmiäs ja mestarisaalistaja!

Mulla on vaiks kuinka monta vuotta ollu semmonen rasvapatti tossa vasemman olkapään kohdalla ja se ei oo mua mitenkään vaivannu ja ell on sanonukki, ettei se oo mikään vaarallinen juttu.  Nyt se vaan tänä vuonna on kasvannu aikastes paljo ja äiti soitti mun lääkärille ja ne jutteli pitkät jutut ja se ell sano, että kyllä se voidaan multa vielä leikata ja että ois hyväki leikata, kun se kerta on kasvannu.  Eikä oo mitään hyvä leikata!  Emmä haluu!

Mut siis nukutetaan ja sitt mulle tehdään jotain kaameeta, niinku jollain veitsellä tehdään haava mun hianoon turkkiin.  Haava!  Mua revitään!  Auki!  Siis mä en kestä.  Tää oli nyt kyllä semmonen juttu, että mä vähä paljo oon vihanen äitille ja isille.  Mä en voi ymmärtää, miks ne mulle tän tekee.  Mä oon aina aatellu, että mulla on maailman paras äiti ja isi, mut nyt pikkasen paan aatokset uuteen uskoon.  En ois uskonu niistäkään tota.  Nii ja aatelkaas viälä!  Mä en saa syödä 12 tuntiin ennen leikkausta mitään.  En saa syödä?!?  Mitään!?!  Minä!?!  Siis mua vielä rääkätään.  Ei suikalelihaa, ei naksuja, ei mitään. Vettä saan juoda.  Kiitos ny siitäki vähästä.  Hesy! Tänne!

Äiti ja isi on yrittäny mua halata ja selittää, kuinka ne rakastaa mua ja että tää tehdään mun parhaaksi. Hmph, vai parhaaksi.  Jos ne vähänkään aattelis mun parasta, ne unohtais tällaset jutut.  Multa ei kysytä mitään, mennään tosta noin vaan tilaamaan lääkäriaikaa.  Sitte äiti sano, että se on ihan mua varten ottanu ens viikon lomaa, että se voi hoitaa mua, kun mäki oon niin hyvin hoitanu sitä, kun se on ollu kipeenä.  Just.  Tän siitä saa palkaks, kun mä oon kaikkeni yrittäny, ett äitillä ois hyvä olla.  Sen on paras sitten hoitaa mua oikeen ekstramiljoonatsiljoonahyvin.

Nyt mä meen murjottamaan.  Mua ei hotsita mikään.  Tuun sitten leikkauksen jälkeen kertoo, millasta se oli.  Tai tiedänhän mä jo millasta se on.  Ihan tyhmää!

933739.jpg