Nyt mä olen sitten virallisesti vanhempi herrasmiäskolli.  Kiitos kiitos onnitteluista.  Voi kuinka kiva kun pääsit tulemaan.  Ja sinä!  Ja sinäkin täällä, voi kuinka mukavaa.  Käykää peremmälle, pöytä on katettu.  Mä oon järkänny teille pientä purtavaa

ensteksii märkäruokia olkaa hyvä ja ottakaa jos vaan maistuu

394004.jpg                     394008.jpg

395943.jpg

ja sitte tiätty naksuja kans
tässä on almo naturen kalanmakusii    ja tässä hill'sin lammasta ja jänistä
396471.jpg                396467.jpg

eikä mun juhlista tietenkään puutu suikaleliha ja raikas vesi
394006.jpg             400633.jpg

Niin no, noi oli enemmänki meille normaaleille kattiloille, hih.  Mun on ihan pakko ottaa huomioon kaikki vieraat, joten siltä varalta, että Hössökin tulee, antimiin on lisätty nämä

tässä olis hyvin maustettua lihamureketta
395938.jpg

ja tässä neidolle pizzaa                 ja palan painikkeeksi tietenkin olutta
399596.jpg                396470.jpg

Sori Hössö, että toi mun äiti oli niin tyhmä, ett osti tollasen kevytpizzan.  Mutt se lupas antaa sulle lisätäytteitä, jos haluut.  Vaiks metukkaa ja jauhelihaa ja pippureita.  Mutt tupakkaa se ei suostunu antaa.  Nii, että sä joudut vetää ruokasauhut sitt vast kotona :)

Mutta jos teillä on massut jo mukavasti pullollaan, voitais vähän harrastaa liikuntaa, että ruoka laskeutuu.  Leikitäänkö vaikka hiirenongintaa?

384944.jpg

Ja sitte voitais vaikka alkaa jahtaamaan hiiruloita, kaikille varmasti riittää
394020.jpg

Mutta nyt kamut saa leikit riittää ja ryhdytään kunnolla bailaamaan!  Laitetaan tanssit pystyyn.  Tää onki se paras osuus mun mielestä.  Siitä on niin pitkä aika ku mä oon viimeks tanssinu viiksivalssii, hih.   Eli tytöt hei!  Saiskos luvan?  Mä lupaan olla hellä otteissani :)

Glitter and MySpace Layouts               

Marssimusiikkia

Rämisevää punkkia

Kovan kollin bändi

Kauhumusiikkia

Rautalankaa

Tätä voi sitte tanssii silleen lähekkäin :)

Ja tätä kans

Sitt me voitais vaiks kattoo

Musiikkivideo

Huh, tuli ihan hiki kun oli niin liki :)  Olipas mukava tanssia tyttölöiden kanssa.  Kiitos vaan kaikille kun tulitte paikalle, oli tosi kivaa!  On mukava kun on kamuja.  Nähdään taas!

395948.jpg

Nää bileet jatkuu varmaan seuraavan vuorokauden puolelle, on niin kivaa!

Kattokaa, minkä hianon kortin mä sain Roopelta, Misulta ja niitten äipältä!  Ne on nähny hirveesti vaivaa ihan vaan mun takii.  Kiitos!

Ja tämmönen oli tullu mun mailiin Kirreltä ja Vienolta!  Voi kiitos!