Vitsit!  Kyl toi äiti piti sanansa!  Sehän sano mulle, että sitten ens kuussa kun karvat on kasvanu vähä enempi, niin sitt Leevi saa tulla kylään.  Ja tänäänhän on se ens kuu!  No eilen äiti katteli mua ja sano, ett onko sulla vähä tylsää, sä näytät ihan siltä.  Kai mulla nyt oli tylsää, kun ei ollu mitään kivaa tekemistä.  Äiti yritti leikkii mun kans, mutt ei mua mitkään leikit hotsittanu.  Tänään äiti sano, ett kohta ei oo pojalla tylsää.  Se soitti Leevin mamille ja kysy, että saaks Leevi tulla kylään.  Leevin mami sano, että tottakai, Leevi on jo kans oottanu, että koska se pääsee.  Sitt äiti haki Leevin, se nostettiin tosta verkkoaidan yli.  Voi että oli kivaa!  Me juostiin ja leikittiin ja hengailtiin ja vaiks mitä!  Äitiki leikki taas sen cat dancerin kanssa ja Leevi oli innoissaan.  Mulla oli tosi kivaa ja niin oli Leevilläki.  Nyt se varmaan jatkossaki saa tulla meille ja meill on taas niinku normaalit meiningit.  Kyllä mulle uni maitto sitten kun Leevi meni taas kotiin.  Tuli semmonen terve väsy.  Tai niin ainaski äiti ja isi sano.

Tässä Leevi astelee varmoin päättäväisin askelin...
1099390.jpg

... tietysti mun ruokakupille
1099394.jpg

sitt me leikittiin paperikassillaki
1099399.jpg

1099396.jpg

sitt äiti yritti nostaa Leevin mun viekkuun sohvalle, että isi sais meistä semmosen kivan yhteiskuvan, mä olin vähä eri mieltä :)
1099401.jpg

Mutt kyllä elämä on taas kivaa!