Kiva kun on lauantai, äitikii on mun kans.  Kai.  Jotain se taas kyl höpötti lähtevänsä johkii kauppoihin.  Mutt se lupas tuoda mulle niit yksii hyvii naksuja kans, joten menköön nyt sitten.

Äiti oli silloin torstaina aika pitkään siellä työkaverin synttäreillä.  Onneks mul on isi, se sentään tulee kotiin mun luo.  Äiti vaan hösöttää ympäriämpäri ja tulee ties milloin.  Vähä mä olin ensteks sille vihanen, mutta en mä voinu kauaa olla, kun äiti rapsuttaa niin hyvin :) Ja eilen se tuli jo tosi aikasin töistä ja se ihmetteli, kun mä en heti halunnu ulos.  Emmä viittiny sen takii just, kun mä olin sitt äitin viekuss yhessä ja se rapsutteli niin ihanasti mua.

Mutt nyt tuoll ulkona on tuullu aika kovaa!  Mull on taas ollu tukka ihan sekasin ja turkki sikinsokin.  Tavallaan on aika jänskää katella kun puut menee silleen fiufiu eestaas ja lehdet heiluu.  Siinä on aika tarkka kattominen, että miss kohtaa sitt ne lentävät paistit menee.  Vaatii niinku tarkkaavaisuutta, mutta sitähän mulla tietty on.

Nyt mä toivotan kaikille kamuille loistavaa viikonloppua ja erityisterveiset multa lähtee Kirrelle, sä oot mun mielessä.

Päivän kissamiete:

Kun vanhenen,
saan pyydettyä
vähemmän hiiriä.
Leikin yhä vähemmän.
Nukun päivät ja yöt.
Tällaisina aikoina tarvitsen
eniten rakkauttasi.

   - Victoria -