No mä päätin sitt totaalisesti lopettaa äitin mietiskelyt mun kunnosta ja rupesin leikkii tänään :)  Äiti heitti mulle yhtä palloo ja mä syöksyin monta kertaa sen perään.  Sitte mä piilotin sen Hipsu-hiirulomaton alle ja syöksyin sinne kans ja annoin taas matolle oikein kunnolla takakämmenestä.  Sitt mä vielä menin uudestaan sen maton alle ja kuljetin sen eteiseen, hih.  Ja äiti oli onnessaan.  Tän jälkeen mä heti sitt painuinki maate :)  Toivottavasti kuiteski äiti nyt tajus, ettei mua mikään vaivaa, sitä vaan joskus on monta päivää silleen niinku hiljasemmin ja enempiki tekee tota ajatustyötä.  Se on kans tärkeetä hommaa.  Kun joskus on paljo kaikkii aatoksia hiiruloista, lentävist paisteista ja vaiks mistä.

Ja sitä paitsi!  Äiti on lomalla ja se vaan tohottaa jotain omiaan koko ajan.  Ensteks se valittaa, etten mä seurustele sen kans ja sitte ite vaan siivoilee tai kattoo Big Brotherii tai surffaa netissä.  Ja kun se haluu leikkii mun kans, mun pitäis heti olla valmis.  Entäs jos mua taas ei just silloin hotsita, höh.  Miettis nyt vähä, kamoon.

Meill oli taas tänään saunapäivä. Äiti yritti mua houkutella kans mukaan, mutt emmä menny.  Jos olis ollu pakkaspäivä, se ois voinu tehäkki gutaa.  Mutt nyt mä jätin väliin.  Mä meen sitt myöhemmin ku siell on semmonen mukava jälkilämpö.