Eilen mulla oli aika hauskaa, vaiks oli se sitt rankkaaki.  Äiti pyysi taas Leevii meille, kun se ei oo pitkään aikaan ollu.  No tulihan se ihan mielellään ja mä olin kans tosi mielissäni!  Vitsit kun oli kiva juosta ja vähä painii ja kaikkee sellast kivaa.  Leevi oli taas kans ihan täpinöissään.  Äiti sano, ett mä oon taas ku toinen miäs, kun mull on vähä seuraa.  Pikkasen mä näytin Leeville ett kuka käskee ja se on oppinu aika hyvin jo alistuu :)  Kun mä vähä läppäsin sitä niin se heti meni maihin.  Pitäähän sitä isoveikkaa kunnioittaa, niin se vaan on.  Leevi oli monta tuntii, sen mami jo ihmetteli sitten kun äiti soitti, ett nyt voi tulla Leevin hakee, ett koska se oikeen tulee sieltä :)  Mutku Leevilläki kerta oli kivaa niin äiti anto sitt olla pitempään.  Sitt ku mä halusin alkaa nukkuu niin sitte vasta Leevi meni kotiin.  Mä nukuin taas tosi hyvin, kun olin saanu touhuta.

täss mä vähän halusin haistella, ett mitä Leeville kuuluu
1281565.jpg

mutt se vaan halus leikkii tolla catdancerilla
1281545.jpg

1283970.jpg

täss mä sitt laitoin sen maihin
1281557.jpg