Voi kissanviikset sentäs, kun mulla on tylsää!  Ei sitte niin mitään tekemistä.  Leevii ei näy ei kuulu.  Eilenki mä huusin sitä aidalla niin kovaa ku jaksoin, mutt ei se vaan tullu ulos.  Sitt mä tulin sisälle ja huusin täälläki nii kovaa ku jaksoin ja sitt äiti hermostu ja sano, ett oo jo hiljaa.  Miks mun pitäis olla hiljaa?  Jos mull on asiaa kerta.  Ja varsinki kun on tylsää.  On se kumma kun ei ees puhuu saa, höh.

Tänäänki mä oon kuulemma käyny äitin hermoille, hih.  Noku mä oon tänäänki huutannu Kieli ulkona.  No mähän vaan aattelin, ett jos vaikka ehkä joteski menis mun jutut perille ja äiti hakis Leevin kylään kun mä oikeen kovaa sanoisin.  Mutt ei se hakenu, hmph.

No oli yks juttu tänään, joka vähä oli erilaista ku tavallinen tylsä päivä.  Äitille tuli paketti ja mun mielestä kaikki pakettilaatikot on kivoja!  Mä hyppäsin heti sinne laatikkoon tutkimaan kun äiti oli avannu sen.  Äiti ei ees kerenny kaikkii taravoita ottaa siit laatikost pois Nauru.  

täss mä oon

piti haistella tosi tarkkaan koko laatikko

sitt mua alko ärsyttää, kun äiti heilu sen kamreransa kans ja katoin sitä silleen halveksivasti ja hyppäsin veke koko laatikosta

Huoh.  Mä taidan mennä saunaan maate.