Mull onkii synttärit tänään!  Mä täytän jo 12 vuta!  Alan siis olee tällanen vanhempi herrasmiäs ihan tosissaan.  Mutt ei mulla oo nyt mitään bileitä, höh.  Äiti sano, ett nyt on arki ja kaikki touhuu omiaan, ei ne kerkee mun synttäreille tulla.  Must vaan ois ollu kiva pitää ne bileet.  Mä en ikuna unhoda niit mun 10-vutisbileitä!  Silloin oli kyl tosi hauskaa!  Mutt äitistäki on tullu niin vanha ja raihnanen, ei se jaksa enää järkätä mitään.  Ihme juttu.  On mulle kyl luvattu ekstra-annos suikalelihaa sitt kun äiti tulee töistä.   Onhan sekin jo jotain.  Mutt en mä kuulemma saa lahjoja kuiteskaan.  Se taas on väärin.  Mä voisin haluta vaiks parit hiirulot tonne mun pihalle ja sitt mä niinku sanoisin niille tassupäivää ja kutsuisin ne mun synttäripöytään ruuaks, hihi.

Kai mä sitt vaan palloilen tääll kotona koko päivän ja ootan äitii töistä, ett mä saan sitä suikista.