Ei oo telttaa otettu pois ja mä sain olla viime yönki ulkona!  Jotain hyvää tästä helteestä siis on, ku äitil ja isil on niin kuuma, että ne pitää yötki tota ovee auki =). 

Emmä koko yötä kyl ulkonakaa ollu, menin mä äitin ja isin viekkuunki.  Sit just ku mä olin mukavasti päässy uneen, yks harakka alko rääkyy ja mä lähin ku ohjus muristen pihalle kattoo, ett mitä se meuhkaa.  Emmä nähny sitä.  Äiti nauro mulle tänään, että mä oon vähä höhlä, kun kuulen noitten lintujen mölinöitä etupihalta, niin mä lähen takapihalle, siis mun pihalle, niit kattomaan.  Anteeks nyt mut emmä oo tyhmä.  Jos mä pääsisin etupihalle, niin kait mä nyt sit sinne menisin!  Mut mä en pääse, kun siel ei oo verkkoja, sieltä mä pääsisin karkaamaan.  Olis se kiva mennä vähä kiertelee mualimaa taas, hohhoijjaa.

Tästäkin päivästä näyttää tulevan aikastes kuuma, taidan mennä ettimään jotain varjopaikkaa tuolt pihalta.  Isi otti musta kuvan, kun makasin reporankana.

120511.jpg