1451085.jpg

Mä oon saanu tämmösen hianon plakaatin Kollolta sekä Nasulta ja Pumbalta!  Kiitos ihan hirveen kauheen kamalasti!  Ja kaiken lisäks noi Nasu ja Pumba on koiruleita!  Nii että kyl mä aika kansainvälinen oon, ku koirulitki mua muistaa :)

Mull on ollu aikastes tylsä viikko.  Yks päivä Leevi tuli ulos ja sitt me juostiin aidan viertä ja yritettiin jotain leikkii, mut kun se ei päässy meille, niin ei me voitu oikeen kunnolla ottaa matsii.  Mutt kyl mä silti spurttasin silloin aika kovaa, kun mä aattelin näyttää Leeville, ett kyllä mussa vielä virtaa on, tuu vaan käymään!

Muuten ei oo tapahtunnu yhtään mitään kivaa.  Ei tuu hiiruloita, lentävät paistit karttaa mun pihaa, ei siis niin mitään semmosta, ett ois ollu kivaa.  Alkaa pikkuhiljaa ahistaa.  Tulis jo kesä, niin sitt toi luukku tost Leevin ja mun kodin välisest verkkoaidasta varmaan taas avataan ja me päästään käymään toistemme luona.  Äiti kyl jotain on höpöttäny, ett se avataan vast sitte kun on lehdet orapihlaja-aidassa.  Kun Leevin mami leikkas viime syksynä sen toisen puolen niin matalaks, ett mulla on helppo hypätä sen yli.  Mutt äiti aattelee, ett sitt ku on lehdet, mä en niin hiffais, mist kohtaa pääsee reissuun.  Mä en panis yhtään pahitteeks, ett kävisin vähä kattomassa vanhoja reviirejä.  Leevi taas ei välitä yhtään, vaiks aita on matala, se haluu vaan tulla mun luo :) 

Mä taidan alkaa pesee itteeni, ihan varmuuden vuoks, jos vaikka joutuis sanoo tassupäivää hiirulolle, oonpahan sitt ainaski siisti miäs.

Kivaa viikonloppua kaikille kamuille!

1455017.jpg