Mä en jaksa enää.  Nyt sais tää helle loppua, mä oon kans ihan loppu.  Ei hotsita mikään.  Onneks on sentäs perjantai, koko perhe on koolla pari päivää.

Mä oon vähä aatellu, ett pitäis saada uus sivupohja.  Mutta kun mä en osaa tehä ja en oo Herkultakaan mitään semmosta valmista löytäny, minkä haluisin.  On sill kyl sellasii kivoja, mutta kun ne ei oo sinisiä.  Ja sinistä sen olla pitää.  Uskaltaiskohan taas kirjottaa sille, että viittiikö se muuttaa vartavasten mulle jonku pohjan väriä.  Emmä tiä kehtaanksmä, kun mä jo tänkin pyysin ja äitikin pyysi sillon kun sillä oli blogi.  Huoh.

Painun ulos miettimään tätä.  Jos sieltä löytyis joku varjopaikka, mihin vois mennä.  Tai oonhan mä koko päivän ollu ulkona jo.

Niin ja muuten, mä en sit oo lehmä!  Höh.  Aamulla kun äiti heräs ja päästi mut ulos, se katteli ikkunasta ja näki kun mä söin ruohoa.  Sit se sano isille, että Reeti meni aamiaiselle.  Ja isi, siis mun isi!, sano, että meillä on lehmä. *halveksiva kissatuhahdus*  Mä mikään lehmä oo, mä oon kissa.  Enkä mä kyl ees tiedä mikä se lehmä on, en oo semmosta nähny, mut ei se voi olla niin fiksu kun kissa.  Mä keskustelen tästä vielä isin kans.

Oikein mukavaa viikonloppua kamut!  Koitetaan vaan kestää tää helle ja pyydetään palvelijoilta paljo makupaloja!