Onpas taas mukava kun on viikonloppu.  Ei tarvii kattoo ku äiti lähtee pimeessä ja tulee pimeessä takas.  Mä nään sen ihan valosassaki, hih.

Mä oon vähä paljo antanu kyytiä noille mun hiiruloille ja äiti ja isi nauraa mulle.  En kyl tiä miks.  Onkse nyt muka niin huvittavan näköstä kun mä syöksyn hiirikasan keskelle ja sitt ne levii ympäriinsä ja sitt mä piilottelen niitä maton alle ja haen niitä sieltä.  Eiks niille just kuulu niin tehä?  Mun mielestä niille kuuluu antaa kyytii ja heittää ilmaan.  Ne oikeesti tykkää siitä.  Ja ihan varmallarolleye0019.gif .

Me taidetaan taas tää viikonloppu ottaa rennosti.  Mutt mä kyl kuulin ku äiti sano, että ne vois lähtee sunnuntaina ostoksille.  Mä heti aloin kuuntelee tarkempaa.  Mutt ei äiti kertonu, ett mitä ne menee ostaa.  Kenties mulle jotain??  Tai jos ne menee salaa multa soittamaan joulupukille ja kertoo, ett mitä mun tarttee ehdottomasti saada.  Sitä hiiriterraariota mä en enää kaipaa.  Pitäisköhän siit ilmottaa pukille?  No, kai toi äiti kertoo.  Vaiks äiti jotain semmostaki on mulle sössöttäny, ett mä en tarvii mitään, kun sain noin paljo hiiruloita.  No ei se ny sitä tarkota!  Tiätty mä tarviin viel vaiks mitä!  Mutt en mä viitti vaivaa mun aivojani tolla asialla, kyl sen sitt sunnuntaina näkee, mitä ne mulle tuo.

Pitäkää kamut huushollinne kondiksessa ja nauttikaa viikonlopusta!