Taas meni viikko.  Ja on perjantai.  Äiti jotain höpisi pahasta perjantaista, kun on joku 13. päivä.  Emmä tajuu.  Ihmiset kuulemma sanoo, ett tämmönen perjantai ei oo hyvä.  Mulle tää on ihan hyvä, emmä ainaskaan viel oo huomannu mitään ihmeellistä.

No onhan tää vähä paha perjantai.  Mä en voi nyt hengailla Leevin kans ulkona.  Kun siltä viedään miahuus tänään.  Hih.  Eiku siis voihan rähmä.  Nyt se sitten on todellinen kollikerholainen kans.  Me kaikki kun ollaan jouduttu läpikäymään toi jutska.  Eikä tod. olla ite sitä haluttu.  Ihmisten keksintöä, höh.  Mutt mä tsemppaan sitä täält seinän ja aidan takaa.  Kyll se siitä sitt unohtuu, kun mä taas pääsen opettamaan sitä.  Eilen me hengailtiin aika paljo toss pihalla.  Leevi niin haluis leikkii mun kanssa, mutta vähä vaikeeta kun on aita välissä.  Me niistä aidan raoista tassuteltiin toisiamme.  Äiti otti meistä taas kuviaki, mutt ei se ehtinny siit tassuttelusta ottaa.  Se kun on niin hidas.  Ja mä en niin kauaa yleensäkään jaksa siin aidalla norkoilla, mun on pakko koko ajan vahtii noit lentävii paisteja.  Ne on ruvennu taas aikastes paljo liikkuu mun pihan liepeillä.  Siinä on oltava aistit valppaina, ei sitä kerkee leikkimään.

Tässä Leevi oottaa mua aidalle
513680.jpg

Tässä mä sitt menin sitä moikkaa
513677.jpg

Sitte pitiki jo kattella reviiriään
513679.jpg

Hauskaa viikonloppua kaikille!