Nyt ei viel oo keskiviikko, mutta kun kaikki on jo äänestänny, tulos on tiedossa.  Tai Madde ei oo, mutta se ei enää merkkaa, koska äänestäis se mitä vaan, tulos ei muutu.  Murskavoiton sai kalenteri numero 3, joten tähän se sitten tehdään.

963095.jpg

Ohjeet ja säännöt:

Mukana kalenterissa on siis ne tyttyräiset, joiden nimet kirjoitin edellisessä postauksessa.  Enää en voi ottaa lisää mukaan, valitettavasti.
Lähettäkää mulle 3 kuvaa tohon mun mailiin ja ilmottakaa syntymäpäivänne kans.  Käytän kuvia sitten mieleni mukaan silleen ku mä katon sopivaks.
Älkää lähettäkö kaameen isoina niit kuvii, tyyliin 2000 kertaa jotain :), parhaita on 640 X 480 kokoset.  Isoja on vaikee muokkailla pieneen kalenteriin.  Lähettäkää sekä pysty- että vaakakuvia.
Mä en voi ottaa erityistoivomuksia vastaan.  Yritän laittaa jokaisen tytön kuvan siihen kuukauteen, jolloin on synttärit.  Kuvissa ei saa olla noit orjia olleskaan, ei edes pikkurilliä, vaan ainoostaan kauniit ladyt :).

KYSYMYS KOLLEILLE!  Saako teidän synttärit laittaa kalenteriin?  Mä saan tosta tän vuoden kalenterista siinä olleitten synskät ja jos joku uus kolli haluu kans, että sen synskät mainitaan, niin voitte ilmottaa mulle.

 

Nii että nyt kuvia tulemaan!  Mä ootan innolla!