Se kalenteri ensi vuodelle on nyt sitt valmis! Siitä tuli Viiksivallujen kalenteri ja ihan kohta mä lähetän sen teille.  Oon tosi pahoillani, ettei Baker ja Max kerenny siihen mukaan . Oisin mielelläni ottanut, varsinkin kun kuvia tuli niin sekalaisesti, että lisääkin ois mahtunut.  Nimittäin kun jotkut toimi ihan annettujen sääntöjen mukaan ja lähetti 3 kuvaa per nassu ja sitt toisilt tuli vaan yks kuva per nassu.  Joten mä sitt niinku seremoniamestarina päätin, että joidenkin kuvia on enempi kuin toisten.  Siis jotkut sai nassunsa kolmeen kuukauteen kun osa sai sitt vähempi.  Ja tästä ei saa kukaan olla pahoillaan.  Mä tän päätin tänä vuonna tälleen.
Mutta siis tarditionaalinen Reetin kalenteri lähtee kohta matkaan kamuille .

Ja kohta on jouluki!  Se on kivaa!  Tai emmä tiedä onkse nyt niin kivaa, äiti ja isi vaan syö kaikki pyhät ja sitten ne ähkyy ja puhkuu.  Ja mä saan kuiteski kinuu suikista kamalan kauan ennenku sitä annetaan. 

KAIKILLE MUN IHANILLE KAMUILLE

ILOISTA JOULUA JA

MIELETTÖMÄSTI KIVOJA JUTTUJA VUONNA 2010!

Tässä mun joulukorttini teille