Moi kaikki vanhat ja uudet kamut!  Mä oonki nyt täällä.  Emmä sit jaksanukaan pitää niin pitkää taukoo ja kun toi äitikin sit sano, ett mä saan taas tehä jonkunmoiset sivut, niin nyt mä sit tein tämmösen blogin.  Tää ulkonäkö tulee viäl pikkasen muuttumaan, mut melkeen se pysyy samana kuiteski.  Enkä mä tiä, mitä täält viel puuttuu mitä mä haluisin, mut kai mä sit keksin jossain vaiheess.  Katotaan nyt sitten täällä vähän aikaa.

Ei mulle oikeestaan oo mitään ihmeellistä tän tauon aikana tapahtunu.  Yhtään hiirulookaan ei oo osunu tassuihin.  Se on kyl mun mielestä ihan epistä.  Ja niin paljo ku mä oon tuol pihalla ollu!  Ne aivan selvästi karttelee mua jostain kumman syystä, emmätajuu.

Naapurin Papun kans mä oon vähä jutskaillu.  Sekin on jopa jutellu mulle.  Tai huutanu lähinnä.  Sit välillä se esittää taas niin saavuttamatonta ladyä.  En varmalla tuu koskaan tajuu noit naisia ihan kokonaan.

Oon mä täss välissä saanu uuden kamunki.  Se on toi Vincent.  Se on kans stadin kolli, mut ensteks se oli espoolainen niinku mäki.  Sill ei oo kans toi alkutaival ollu kaameen hyvä.  Se on kuljeskellu tuoss ihan mun lähistöllä ja jotkut ihmiset on sen sit vieny turvaan ja sit se sai ihan kivan mamin itelleen.  Eli loppu hyvin kaikki hyvin.  Olis vaan mun äiti löytäny sen, niin mä oisin siit saanu tänne frendin, hih.  Mut voidaan me näin netissäki jutskata sen kans niinku muittenkin mun kamujen.  Se on kivaa!

Sit mä vähän omin ton Jimin ja Ainanki mun kamuiks, ainaski mä linkitin niittenkin blogin tänne mun blogiin.  Emmä usko, että ne pahastuu, toivottavasti.

Mut nyt mä lähen bongailee hiiruloita tonne pihalle.  Tavataan taas!