Hih, mulla on vieläki paikat kipeenä eilisest tanssimisesta.  Mutt kyllä oli kivaa!  Kiitos vielä kerran kaikille, ootte te kivoja kamuja.  Mua vaan harmittaa, kun mä en kerenny kaikkien kans juttelee niin paljo ku oisin halunnu, kun tää vuodatus oli niin hitsin hidas.  Ja arvatkaas mikä mua nauratti tänään ihan hirveesti.  Kun äiti eilen sano isille, ett entäs jos nyt ei kukaan tuukaan mun blogissa käymään.  Hahhaa!  Vai ei tullu!  132 kommenttii.  Juu, ei tullu ketään :D :D.  Mutt tänään me käytiin äitin kans kaikki kommentit läpi ja varsinki äiti nauro monta kertaa.  Emmä sitt tiä miks, mutt kivaa sillä tuntu olevan.  Toivottavasti Roopella ei oo pää kipee :)  Tai Papalla, se tais kans vähä nauttia kissaa väkevämpää :)  Hössöstä mä en oo huolissani, se on jo vanha tekijä :)  Ja mitenköhän sen Misun ja Tiikerin loppumatka meni =)

Mutta nyt on juhlat juhlittu ja alkaa taas normaali arki.  Sano äiti.  Juu, mä huomasin kyllä, ett on arki.  Suikalelihat on taas jäässä, pah.  Onneks äitillä ei eilen ollu tota dementiaa. 

Mutt mä meen nyt kattelee tonne pihalle pikkasen, vähä siell on kylmä, mutt tuun sitt takas jos paleltaa.  Ja pyydän hetken päästä taas ulos jos huvittaa.  Se on sitä arkea :)

Ja ältsisti onnee tänä päivänä Harmaalle ja Mustalle!