Hihhii!  Äiti löysi semmosen ohjelman koneesta, missä on paljo erilaisia kalentereita.  Kaiken lisäks se on semmonen uudempi ohjelma, ku mitä mä tänään Vincentille kerroin.  Eli se toimii ihan hyvin!  Mutta.  Nyt äiti ei sitt tiedä, voikse alkaa rakentaa sitä kalenterii, kun sitt jos sen lähettää kamuille, siin tulee tekijä esiin ja se tekijän nimi on mun isin nimi.  Ja äiti ei viel tiedä haluuks isi nimeensä levitellä tääll netissä.  Ellei joku nyt keksi, miten sen tekijän saa pois :).  Mutt mä kysyn tänään isiltä ja jos sitä ruvetaan tekemään, mä näytän tääll blogissani muutamat vaihtoehdot ja sitt äänestetään kollien ja tyttöjen kesken, mikä valitaan.  Ja kaikki saa lähettää kuviaan tohon mun mailiin.  Tai itse asiassa äiti ei viel tiedä, voiks jokainen laittaa sinne ite kuvia, mutt äitihän ei nyt muuteskaan paljo tiedä.  Mutta mä oon valinnu mun kuvan paikaks jo helmikuun.  Kun mulla kerta on synttärit silloin :)  Muutkin vois harkita sitä synttärikuukautta ja jos on samoja kuukausia, keksitään yhessä jotain.
Se olis kans kiva, jos en mä saa sitä lähettää muille, ett keksisin, miten sen sais vaiks tänne mun blogiin, nii silloinki se ois kamujen nähtävillä :)

Mutt palataan asiaan myöhemmin, mun tarttee nyt mennä vissiin ulos, kun äiti alkaa imuroimaan.