Onhan se mukavaa, kun äiti on lomalla.  Mutta kun se vaan tohottaa kaikkee siivoushässäkkää ja vaiks mä kuinka yritän sanoo sille, ett tehääks jotain kivaa, se ei kuuntele.  Mutt nyt se kuulemma jo rauhottuu, viimeset kaks päivää onki ollu yhtä hulabaloota.

No tänä aamuna se vähä hämmästyki, hih.  Kun se nousi, se astu yhen mun rämisevän futispallon päälle, hahhaa!  No kun mä olin vähä turhautunu, niin aattelin yöllä sitte pitkäst aikaa alkaa pelaa jalkista ja futasin sen pallon makkariin.  Mä ootin ja ootin, ett äiti ois heränny ja sanonu, ett Reeti nyt hiljaa, on yö.  Mutt ei se heränny.  Ihme.  Emmäkää sitt viittinny enempää rasittaa itteeni, kun ei kerta mitään liikettä tapahtunu.

Eilen ja tänään on melkestäs ollu lämmintä!  Kun ei pakkasta oo ku jotain 5 astetta.  Mä oon sitte ollu paljo enempi ulkonaki, kun tost äitist ei oo seuraa pahemmin herunu.  Tänäänki oon jo käyny monta kertaa, kun tota oveeki on pidetty jopa rakoselleen ja oon voinu juosta ees taas.  Mun tolpalla on kiva bongailla lentävii paisteja.

419462.jpg