Tiättekste kamut, että huomenna alkaa kollikalenterin käyttö!  Mulla se on jo seinällä.  Huomasin just kun sitä tossa kattelin, että tammikuussa ei oo kellään synkkäriä.  Mutt helmikuussa onkin sitten parilla kollilla *kröhöm* :).

Mutt tänään on se inhottava päivä, jolloin alkaa kuulumaan niit kaameita paukkuja.  Ja kaikki jotka mut tuntee, tietää, että niistä mä en sitt yhtään tykkää.  Sitäpaitsi jo eilen paukku täällä!  Mä olin ihan jäykkänä ja äiti sano, että mun silmät oli lautasen kokoset.  No kai ne nyt oli!  Hirveit pamauksii ihan yhtäkkii.  Kerranki mä olin just ulkona ja sitt kuulu semmonen rätirätijuttu ja mun piti tulla kauheet vauhtii äkkiä sisälle.  Mun tää ilta taitaa sitte taas kuluu tuoll sohvan takana.  Äiti ja isi yrittää aina ottaa mua syliin ja halata, mutt ei auta.  Mä vaan haluun olla sohvan takana.  Tai en mä oikeesti haluis, mutt on pakko.  Ja jos mä vaikka vähä yritän tulla sielt veke ja mennä vaiks naksuja popsii, niin mä kuljen ihan matalana ja jäykkänä.  Ja sitt taas pamahtaa ja mun tarttee juosta takas sohvan taa.  Onneks näit päivii on vuodessa harvoin.  Muuten ei ois kiva ei.

Mutta joka tapauksessa mä toivotan kaikille mun kamuille oikeen hyvää uutta vuotta!  Ens vuonna sitten taas uudet kujeet!

Smiley party 100.GIF

Ja taas äitin on pakko laittaa tähän mua alentava kuva, pah.  Tää on yhdestä uudesta vuodesta kun mä olin siell sohvan takana.  Voitte ihan hyvin ohittaa tän kuvan, ei täss oo kattelemista.
321543.jpg