Mulla oliki juhannuksena hoitotäti.  Kun äiti ja isi taas lähti johkii ja oli ihan yätäki veke!  Vähä mä ensteks meinasin olla vihanen, mutt sitt äiti sano, ett Leevin mami hoitaa sua ja saat jäädä ulos, yöks vaan tuut sisään ja heti seuraavana päivänä pääset taas ulos.  Emmä sit viittinny olla vihanen.

Eikä mull sitt ollu ees kaamee ikävä äitii ja isii.  Meill meni ihan jees ton pikkuveikan kans, silleen niinku aina.  Välillä painittiin, välillä syötiin ja välillä nukuttiin.  Illemmalla Leevin mami tuli sitt ottaa mut sisälle ja arvatkaas mitä!  Mä sai suikista lautaselle.  Siis lautaselle!  Vähänksmä katoin, ett mitä tää nyt on, ennenku mä sitt tiätty tajusin, ettei äiti oo kotona, ei se voi antaa sitä mulle sohvalla.  Oli muuten aika outoo syödä lautaselta.  Mä kyl sanoisin, ett se maistuu paremmalta sohvalla.  Mutt ei se täll kertaa haitannu, pääasia ett sitä suikista tuli.

Nii ett kyl toi Leevin mami osaa ihan hianosti hoitaa, voi noi äiti ja isi lähtee joskus toistekin veke, ei mua haittaa :)

täss me ollaan vallotettu Leevin kans sen mamin puutarhatuoli
1670394.jpg