Äiti sano, että nyt alkaa mullakin taas arki, kun isikin menee huomenna töihin.  Eli mä joudun sitt taas oottamaan koko päivän sisällä, ennenkuin äiti tulee töistä kotiin. Äitin mielestä mä oonki eläny ku pellossa koko kesän.  Emmä taas tajuu, toss pihallahan mä oon ollu, enkä missään pellossa.  Joka tapauksessa kuulemma on hyvä, että tulee taas normaalirytmit mullekin.  Mun mielestä rytmit oli tossa kesemmällä ihan kohillaan, päivät ja yöt ulkona, aaah!
Paitsi oon mä jo nyt tullu ennen kymmentä sisälle ihan suosiolla, ei siell enää oo niin lämmintä ku ennen.  Katotaan miten homma alkaa luistaa.  Jos ei luista hyvin, mä tulen sen kyllä ilmaisemaan äitille ja isille.

Päivän kissamiete:

Kun kissat hallitsevat maailmaa:

Aivan kuten nytkin -
ihmiset ovat meidän orjiamme.
Eläinlääkärit kielletään.
Kupit ovat aina täysiä.
Koirat ovat pieniä ja niitä on hauska jahdata.
Löytyy monen makuisia hiiriä.
Purkkiruuissa ei ole kansia.
Jokainen päivä on 40 tunnin mittainen,
jotta nukkumiseen jää enemmän aikaa.