Mun pitää kertoo tää juttu, mikä tapahtu tossa perjantaina.  Illalla äitin puhelin soi ja siellä oli hätääntynyt Leevin mami.  Se sano, että mee ottaa meidän poika, se on teidän puolella narussa.  Mun äiti oli ett täh?  Leevin mami toisti, että poika on teidän puolella narussa.  Mähän olin sen jo tietty nähny, kun mä kerta olin ulkona.  No äiti tuli sitten ulos ja niinhän sekin sitten näki Leevin.  Sen mami oli pistäny sen naruun ja laittanu narun tietty niin pitkäks, ett Leevi pääsi koko pihalla kulkemaan.  Mutta se naru riitti myös siihen, että Leevi pääs hyppää meidän puolelle, mutt sitten se ei päässy kovin pitkälle enää kulkemaan.  Äiti irrotti sitt Leevin ja Leevi sai jäädä meille taas vähäks aikaa.  Ja me taas vähä juostiin :)

Äiti nauro Leevin mamille, ettei sitä poikaa näköjään pidättele mikään.  Eikä sitä voi enää siis naruunkaan laittaa, tulee se silti :D  Ja sitt äiti taas leikki Leevin kans catdancerillaki.

1224061.jpg

Emmä vaan viittis pomppii tolleen :)