Se on nyt sitten niin, että eniten ääniä sai Mimmikalenteri.

Sen niminen kalenteri siis tehdään.  Ja nyt mulla ois vielä yks juttu arvon ladyille.  Kun teitä on niin toooosi monta hianoo ladyy mukana täss kalenterissa ja mulla on silleen hirveesti kuvia teistä, mulle on tullu onkelma.  Tai eihän se mikään onkelma siin mielessä oo, että on paljon kuvii, onhan nättejä tyttöjä kiva kattella.  Mutta kun ne kuvat ei meinaa mahtuu kaikki siihen kalenteriin.  Jos mä ne kaikki laitan, kuvat on aikastes pieniä.  Ja mun mielestä pitäis ainaski synkkärisankareilla olla vähän isompi kuva.  Noh, toukokuussa sekään ei onnistu, kun teistä oli muistaakseni 9 syntyny silloin :) 

Kysymys kuuluu siis:

Kävisikö sellanen juttu, että ainakin niistä perheistä, joista on ilmoittautunut 2 tai enemmän tyttöjä, niin heistä laitettaisiin vaan kaksi kuvaa per nassu?  Jos aatellaan silleen, että perheen ainut kalenterissa olija saan kauniit kasvonsa kolmeen kuukauteen, niin perhe, jossa on 3 kissaa, saa nassut yhdeksään kuukauteen. Tai no, ei välttämättä, jos laittaa samaan kuukauteen, mutt kuiteski enempi.  Onko tää teidän mielestä ookoo, vai tehdäänkö sitten niin, että kaikista vaan 2 kuvaa?  Jompikumpi on nyt päätettävä, koska kaikki kuvat eivät yksinkertaisesti mahdu mukaan.  Mä sitten valitsen niistä mulle tulleista kuvista ne kaks, jotka mun kollisilmiäni hivelee :)

Mä vaan vanhasta muistista pyysin kolme kuvaa, kun kollikalenteriinkin pyysin, mutt niitä oliki vähemmän, tyttölöitä on paljon enempi.

Mutta kertokaa mulle, mitä mieltä ootte, joko perheen useista kissoista vaan kaks kuvaa tai sitten kaikista vaan kaks kuvaa.

Ehkä tää oli nyt vika kysely kalenteriin liittyen :)  Pääsen sitten hommiin.