Meinaan naapurissa eilen.  Mä jouduin vähä olemaan taas päällysmiähenä.  No kun Leevillekin laitettiin nyt verkot pihan ympärille.  Ja mullehan ne on jo ajat sitte vedetty tohon reunoille, niin mulla on niinku kokemusta.  Arvatkaa kun Leeviltä otettiin valjaat veke, miten se juoksi ympäri pihaa hirveet vauhtii, hih.  Se oli ihan innoissaan kun ei tarvinnu olla narussa.  Sitt se oli koko ajan aidalla ja yritti saada mua leikkimään.  Kävin mä vähä sen kans jutskaamassa.  Sitt mäki innostuin spurttaamaan.  Mä juoksin parilla loikalla mun tolpan luo ja näytin Leeville, että mullapas onkii tämmönen mihin voi rapsutella ja kato, mä voin mennä istuu tän päälle.  Mä oonki tolpan kunkku!  Leevi vaan katteli mua ja yritti jotain selittää, ett mullapas onkii oma raapimispuu sisällä.

Leevi oli ollu vähän niinku kanttuvei sen perjantai-illan leikkauksen jälkeen, mutt nyt se on jo ihan kunnossa.  Huomaskohan se ees, mitä siltä vietiin, hih.  Mutt nyt sillä on ainaski kivaa, kun se saa kans juosta vapaana omalla pihallaan.  Me ollaanki nyt sitte tän taloyhtiön kissaveljeskingit joilla on ihan ikkarit reviirit joita me puolustetaan.

Mun äiti ja Leevin mami jutteli, että sitten kesällä Leevi tulee mun luo kylään.  Kun me kerta tunnetaan jo niin hyvin ja Leevi niin hirveesti tykkäis leikkii mun kans, niin se tulee sitt käymään kattoo mua.  Hmmm.... mitenköhän mä tohon suhtautuisin..... no katotaan sitten!  Ehkä mullaki on kivaa.  Sen näkee sitte kun se kesä on.