Plääh.  Ei mua hotsita mikään.  Vaiks aurinkoki paistaa koko ajan, ei mua huvita olla ees ulkona.  Nää sunnuntait on tällasii.  Kaikki vaan löhöilee.  Äiti ja isi on kyl ollu koko ajan koneella, kun ne siirtää vanhast koneesta tähän uuteen kaikkii jutskia.  No ei paljo kiinnosta.

No yks juttu oli.  Äiti yritti saada mut innostumaan siit dinosta.  Se heitteli sitä mulle ja yritti selittää, että eiks ookki kiva.  No haloo, mitä kivaa siinä nyt sitten muka on.  Säälistä kävin haistelemassa kerran ja sen jälkeen painuin pihalla käymään.  Nyt se dino on toss mun leluhyllyssä.  Joku päivä mä viskaan sen johkii nurkkaan, ettei äiti ihan heti sitä löydä.  Pah.

Mutta kohta täytyy ruveta hommiin.  Mun tarttee mennä isin ja äitin kans haravoimaan.  Kun ei ne saa mitään aikaseks, jos mä en oo työnjohtajana.