Voi vitsit kun on kivaa!  Mä en oikeestaan oo muuta tehny ku ollu ulkona.  No - syöny tietty kans.  Ja nukkunnu.  Unettomuus ei oo vaivannu.  Ja toi mun pikkuveikka-Leevi on kans ollu paljo ulkona.  Se on ihan kamalasti mun perään.  Tahtois ilmeisesti hirveesti leikkiä, mutt ei mua hotsita.  Kyl mä sen kans jutskaan ja kerron kaikkii juttuja kovalla äänellä.  Eilen kun me oltiin yhtaikaa toss aidalla taas kerran, niin Leevi läppäs verkon läpi mua tassulla!  No mä siihen, että älä kuule mulle ala, ja läppäsin takas.  Se vaan läppäs uudestaan.  Tiätty mäki läppäsin uudestaan takas.  Sitt mulla meinas alkaa pikkasen menee hermo ja mä päätin, ett meen sitt tohon mun pöydälle kattelee.  Turha mun on näyttää tolle, ett kyl se mä oon joka kuiteskii sitt voitan, jos oikeen kunnon matsi otettais.  Mutt ei me silleen tosissaan läpsitty, kai se oli Leevin mielestä vaan leikkiä.  Mutta kuten jo sanoin, mua ei hotsita.  Mä kun oon tämmönen vanhempi herrasmiäs.

Äitiki sitt rapsutteli Leevii verkon raosta.  Sitt se jotain lässytti, että voi kun sulla on pehmee turkki.  Reetillä on niin karhee.  Hmph.  Kai sillä nyt on pehmeempi turkki, kun se on semmon puolivillainen...tai joku angostiina tai joku.  Ei tartte alkaa vertailee yhtään, niikerta.

Mutt ollaan me Leevin kans ihan kavereita.  Tänäänki jo ollaan haisteltu ja taas se mulle jotain tassuu yritti näyttää :)  Tälleen se heti tulee aidan viereen mua tsiigailee kun se pääsee ulos

479245.jpg