Perjantai tuli että pätkähti!  Ihan kiva, kun mä oon joutunu taas itekseni palloilee aika kauan.  Äitillä alko taas ylityöt ja se on tullu paljo myöhemmin kotiin.  Vaiks se sano, ettei se viel oo paljonkaan pitempään ollu, ens viikolla sitten vasta oikeen kunnolla.  Mun mielestä se on nyt jo ollu kunnolla.  Siis töissä.

Hihii, toissa yönä äiti meinas hermostuu muhun.  Mutt eihän se sitt oikeesti hermostunnu, kun kerta mä oon kultapoika.  No, mull sattumoisin oli paljo asiaa ja mä tietty sanoin asiani.  Minkäs mä sille voin, että äiti ja isi nukku ja mun oli niinku pakko herättää äiti jutskaa mun kaa.  Isi kun ei sitt millään herää.  Just kun äiti oli jossain foorumilla sanonu, että mä en enää öisin jolise, niin heti aloin.  Mitäs menee puhuu läpiä päähänsä.  Eli siis mä herätin äitin viis kertaa sinä yönä.  Juttelin mukavia, äitin mielestä möykkäsin.  Sitte mä herätin sen kaks kertaa silleen, että mä ensteks taputtelin sitä tassulla naamaan.  Sitten mä aloin nuuskii sen silmii.  Äiti sano, ett kuulu vaan semmonen tuhina ja sitten kun se aukas silmät, mun silmät tuijotti sitä kolmen sentin päästä.  Hih.  Sitte äiti veti mut viekkuun nukkuu ja mä aloinki kehrää ja vetää hetkiseks aikaa unta palloon.  Mutt sitt mä taas lähin vähä kävelee ja tulin takas äitin sängyn viereen juttelee.  Aamulla äiti oli kuulemma silmät ihan ristissä.  Mä en tiedä oikeen mitä se tarkotti, mun mielestä sen silmät oli ihan oikeilla paikoilla, vähän kyl silleen lurpsallaan.

No, huomenna äiti ei varmaan oo vihanen, jos mä tänä yönä taas haluun jutskata.  Kun se kerta ei mee töihin.  Se onki parasta viikonlopussa, kun isi ja äiti on mun kaa.

Rattoisaa viikonloppua kamut!