Tyttökalenterissa ovat mukana:

Jade, Muska, Vieno, Viivi, Vipsu, Kisu, Nami, Musta, Madeleine, Viivi, Veera, Mimosa, Aina, Minttu, Omppu, Hössö, Misse, Tyyne, Neiti Valtonen, Viivi, Nöpö, Misu, Elli ja Anni Pitkätassu.  Ainaski paljo hianoja ladyja.

HUOM!  Tosta listasta mun käsityksen mukaan puuttuu muutamia, jotka aikasemmin ilmoitti halukkuutensa, mutt ei oo nyt kuiteskaan ilmoittautunu tohon oikeeseen ilmoittautumispostaukseen.  Otan heidät mukaan vielä, jos nyt ilmoittautuvat tähän postaukseen.

Nyt sitten saatte äänestää mihin pohjaan kalenteri tehdään.  Äänestäkää vaan tähän postaukseen.  Laittakaa kommenttiin sen pohjan numero, josta tykkäätte eniten.  Äänestää saa vaan kalenteriin osallistujat sekä yhdellä kissaperheellä on yksi ääni.  Elikäs jos samasta taloudesta on osallistunut vaiks kolme, annetaan vaan yks ääni.  Se on mun miälest niinku reiluu.  Äänestysaika on keskiviikkoiltapäivään 17.10. asti.  Jos sattuis käymään niin hassusti, ett joku pohja saa tasamäärän ääniä, mä sitt niinku herrasmiähenä ja puheenjohtajana annan äänen kans ja valitsen voittajapohjan :)

Mä oon noihin vähä laitellu esimerkkikuveja eri tavalla, ett saatte jonkunmoisen käsityksen.  Valmiissa kalenterissa kuvat on sitt silleen ku mä oon ne nähny parhaaks laittaa.

Nyt sitten vaan äänestämään!

Pohja nro 1
963090.jpg

Pohja nro 2
963094.jpg

Pohja nro 3
963095.jpg

Pohja nro 4
967091.jpg