Iski jälleen!  Hahhaa, mä nappasin taas yhen lentävän paistin eilen.  Se oli siis toinen tänä kesänä.  Äiti aina hokee semmosta lausetta, että ei kaks ilman kolmatta.  Eli odotettavissa on vielä mukavia hetkiä :D

No, itse se tapahtuma meni saman vanhan kaavan mukaan.  Mä nappasin saaliin, lähin tuomaan sisälle.  Äiti huutamaan, että ei Reeti sinne makkariin.  Äiti perässä, vetää mut hännästä, kuljettaa pihalle takas saalis suussa.  Isi tuo sen kamalan vesisuihkupullon.  Äiti suhkuttaa sillä mua naamaan, saalis putoaa.  Äiti kantaa mut makkariin, ovi kiinni.  Äiti tulee avaamaan makkarin oven, saalis poissa.

Tälleenhän tää aina menee.  Nyt kun pääsin makkarista, en ees viittiny juosta sinne paikalle, mihin mun hiano saalis oli multa tipahtanu, mä tiesin jo varsin hyvin, että äiti ja isi oli vetäny sen napaansa.  Ei mulle koskaan mitään jää.