Tällä kertaa kissakuvahaasteen aiheena on väri.  No oonhan mä aika värikäs persoona, hih.  No, siis mä oon vissiin väriltäni ruskeatabby.  Ensteks mua luultiin ruskeatiikeriks, mutt sitte ku tarkemmin katottiin, niin ei mun raidat oo niinku tiikerillä, vaan enempi kuin tabbyllä.

415887.jpg

Kuten huomaatte, mulla on tollasii enempiki läiskiä kuin raitoja.  Häntä on mustan ruskean beessin harmaan raidallinen ja sen pää on ihan musta.

415888.jpg

Mun naama on kaunis ja mulla on muhkeat viikset (ainaski äiti ja isi sanoo niin :).  Mustanruskeat raidat menee kasvoissa säännöllisesti ja mulla on kaunis musta kaulanauha :)  Ja mun silmät on kuulemma kans ihanat.  Nenun väri vähän vaihtelee valosta riippuen.  Useimmiten se on semmonen vaaleen beessinpunainen.  Mun korvissa on mustat ilvestupsut.

415889.jpg

Massussa mulla ei oo paljoo raitoja, vaan se on aika tasaisen beessi, muutamat mustat täplät löytyy.