Että semmosta.  Mä ihan kuvittelin tänä aamuna, ett äiti ja isi lähtee töihin, kun ne nousi niin aikasin.  Ja painuin saunaan maate.  Katti vieköön, ei ne mihkään töihin menny.  Isi lähti kyll ensteks ulos ja sitt äiti tuli houkuttelee mua veke saunasta.  Se niin lirkutteli mulle, että mä tietty kuvittelin saavani suikalelihaa ja tulin ilosesti äitin perässä.  Ja pah, sitte mulle laitettiin valjaat!  Ja sitt mä muistin!  Peltiloota!  Apua!  No, ei siinä auttanu mikään, pakko oli lähtee vaan mukaan ku väkisin kannettiin.  Huusin mä kyllä koko menomatkan haisevan mielipiteeni kaikista peltilootista ja eläinlääkäreistä.

Sitte lekurissa mä tietty olin jo oma itseni, eli herrasmiäs.  Venuteltiin ja vanuteltiin ja piikiteltiin ja sitte alettiin taas ottaa mun ikkariverta!  Ja kaiken lisäks mun lekuri, se Pilvi-täti, oli ottannu liian vähän niit veriputkiloita ja mä kun jo luulin ett nyt riitti, niin piti toisesta tassusta ottaa viel lisää!  Sillon mä vähä meinasin hermostuu, mutt en sitt kummiskaan.  Sinne sitä mun verta sitt jäi vaiks kuinka ja paljo, ja jotkuu ihme tulokset Pilvi-täti sitt meilaa mun äitille joskus ens tai seuraavalla viikolla.

Mutta yks asia huolestuttaa.  Niin Pilvi-tätiä, äitiä ku muakin.  Mä nimittäin oon taas laihtunnu!  Siis joo-o, laihtunnu!  Mä painan vaan enää 6 kiloo ja 650 grammaa!  Mä oon siis ihan lyhyen ajan sisällä laihtunnu 350 grammaa ja se ihmetytti lekurii ja varsinki mun äitii.  Kun nyt talvella en ees oo niin paljoo juossu Leevin kaa.  Äitii alko pelottaa, ett miks mä laihdun, kun kuiteski mä syön ihan tavallisesti ja suurimmaks osaks löhöön.  Ei äiti mulle sen enempää kertonnu, mutt mä näin kuinka vakava sen naama oli.  Mua taas huolestutti sen takii, ett minä, siis MINÄ, painan semmosii lukuja jotka alkaa kuutosella.  Eihän tota meinaa kehtaa ees kertoo teille kamuille.

Joka tapauksessa, pääsihän sieltä lekurilta vihdossa viimein kotiin.  Kotimatkan mä olin taas ihan iisisti ja parkkikselta juoksin ihan omin pikku tassuin omaan kotiin ja olin niiiiiiin tyytyväinen taas.

Mä sain heti suikalelihaa, arvatkaa oliks jo nälkäki!  Sitt mä painuin taas maate saunaan ja äiti ja isi lähti lahjusostoksille.  Ne toi kaks kassillista mulle tavaraa!  Jess!  Äiti sano, että tässä on äitin ja isin omalle maailman parhaalle Kultapojalle tuliaisia.  Ne oli niinku siis hyvitykseks tost lekurireissusta ja sitt synkkärilahjoja kans.

tässä mä yritän saada irti tota tyhmää sideharsoo mun tassusta
1298174.jpg

tämmöstä kaikkee mä sitt sain silt kauppareissulta, ihka uuden vesikupinki
1298177.jpg

Mä en oo ihan viel päättänny tykkäänksmä noist kaikista :D