Ihanaa, äiti ja isi ei lähteny tänään mihinkään.  Ei isi sit halunnu, kun sen käsi on semmonen tönkkö.  Passaa mulle.  Me annettiin sit isin lahjat vasta sitten kun äiti tuli töistä.  Isi tykkäs kaikista.  Se sai aikastes monta lahjaa, se sanoki, että tuntuu ihan joululta :).  Sit äiti oli käyny hakemassa sille semmosen putelin jotain Dom Perignonia. Se oli kuulemma luvannu sen isille, kun sekin oli ostanu äitille semmosen.  Emmä tajuu siit muuta ku ett se on kans vissiin semmosta hihittelyjuomaa.  Äiti päivitteli, että se makso yhen viikon ruokarahat.  Ei kai sentäs mun suikalelihat ja naksut oo siin mukana?  Kaameeta.  No, se on kuulemma jotain hianoa ja ihanan makusta ja nyt se on kylmentymässä, kun äiti sano, että kun se avataan, yhtään ei saa kuohua harakoille kun oli niin kallista.  Mitäköhän se sillä meinas?  Ei se nyt noita harakoita oo ennenkään syöttäny ja juottanu.  Joskus toi äitin järjenjuoksu on pikkasen hakusessa.

Nii, ja viime yönä ovi läntättiin kiinni ja mä olinki yhtäkkii sisällä.  Äiti sano, että oli luvattu sadetta yöks ja siks mut otettiin sisälle.  Pah.  No, mä nukuin sit isin viekus vähä aikaa ja sit äitin viekus vähä aikaa ja sit tuliki kuuma ja menin omaan sänkyyn.  Aamulla kun äiti avas oven, vielä tihuutti vettä ja emmä sit ees viittiny mennä ulos, tulin takasin sisälle kattoo ikkunasta.  Myöhemmin sit alko aurinko paistaa ja pääsin taas pihalla olemaan.

Ja ihanaa, äitillä alkoi loma!  Nyt sekin on kotona mun kaa.  Kyllä nyt kelpaa!

Vietetään kamut hei mukava viikonloppu!