Voiskos joku tulla auttamaan vähä mua.  Toi mun äiti on seko.  Se vaan selittää koko ajan, että tänään se näkee Leevin ja Hössön.  Ja voiku kello ois jo niin paljo, että pääsis lähtee.  Mä sain ottaa siltä kännykänki veke, ettei se alkais häiriköimään Leevin mamia, kun se on töissä. Se meinas kirjottaa joka viides minuutti, ett saaks tulla jo.  Eiks oo kaameeta.  Ihan hävettää.  Mutta eihän se mun vika oo, jos äiti on seko.  Mulla ei oo sen asian kanssa mitään tekemistä.  Mä vaan joudun asumaan sen kanssa.

Mukavaa on se, että kun äiti sitt lähtee, niin isi tulee töistä ja me saadaan olla isin kans kerranki kaksistaan silleen niinku miäs miähenä.  Mä oon varma, että isi keksii kaikkee kivaa, mitä me tehdään.  Niin se on aina keksinny, jos me ollaan kahestaan.  Hah, menköön äiti vaan sinne Leeville.  Vaiks mä en pääsekään mukaan, mä tiedän ett Leevi funtsii samoi asioita ku mä.  Niinku ett oisin mä ihan hyvin voinu mennä mukaan ja en mä nyt sitä Hössöä ois niin paljo piirittäny, ett meille ois mustasukkasuusdar..radr...draamaa tullu.  Kyl mä tiädän, ett Leevi on Hössön miäs.  Mä oon ihan asiallinen näis jutuis.  Ei kamun muijaa sovi silleen aatella, mutt katellahan saa, vai mitä :)

Oispa kello jo niin paljo, ett äiti lähtis ja rauha laskeutuis tähänki huusholliin, huoh.