Ei kaikkea voi pieni kissa ymmärtää.  Ensteks ei oo mitäänkään huonekaluja ja sitt yhtäkkii on koko kämppä täynnä vaiks mitä pakettii ja tavaraa.  Emmä kunnolla mahtunu kulkemaan edes.  Äiti ja isi vaan tohottaa erilaisten juttujen kanssa ja taas oon jääny ilman suikalelihaa.  Mä oon yrittäny kyllä.  Ja mulle sanotaan vaan, että ei nyt Reeti, Reeti odottaa, ihan kohta.  Jaa milloinkas se kohta on?  Meinaan vaan, että on tässä jo pikkisen ooteltu.

Mutta musta tuntuu, että nyt alkais olla mahikset saada sitä lihaa.  Kaikki paketit on kummasti hävinny ja nyt mulla on uus pöytä!  Isi nosti mut siihen ja juu-u, siitä oli tosi kiva katella ikkunasta ulos.  Mutta ei mua nyt hotsita katella, mua hotsittais se ruokapuoli.  Määyyy!

Päivän kissamiete:

Elämä vailla kermaa
on elämä vailla tarkoitusta.

Tyhjyys on yhtä
kuin tyhjä kuppi.

   - Mogg -