Meikä ei oikeen oo tienny mihin ois menny, kun toi äiti on touhunnu koko illan.  Se on vieny kaikki joulujutut veke.  Mä yritin auttaa sitä kuusenkoristeitten pois ottamisessa, mutt ei mun apu kelvannu, höh.  Mutt nyt on taas hyvä mennä uloski, kun ei oo mitään estettä oven edessä.  Ja mä oonki aika paljo ollu taas ulkona, kun ei enää silleen paljoo pauku.

Nyt varmaan Leeviki voi taas tulla koht meillä käymään.  Mull on ollu aika tylsää ja oon mä käyny vähä huutelemassa Leevii.  Eilen mä sain hepulinki.  Äiti leikki mun kans sängyssä, se laitto käden peiton alle ja rapsutteli siellä ja mä hyökin, se oli melkestäs sen näköstä ku hiirulo ois juoksennellu.  Mutt kylhän mä tiesin, että ei siell hiiruloo oo.  Kuiteski mä riehusin niin, että mä aloin ihan huohottaa.  Sitt äiti lopetti, kun se pelkäs ett mä saan astmakohtauksen.  No, ei mua enää ois hotsittanukkaa.

Nyt mä taidan mennä ottaa pienet tirsat.  Ai niin, mä lähetin tänään sen voittojutun sinne Hans Peterille :).  Nii ett jos se postinkantajasetä tekee niinku on luvannu, sen pitäis olla maanantaina perillä.

Oikein kivaa viikonloppua kaikille kamuille!