Mä en oo nyt yhtään kerenny tällä viikolla kirjottelee, kun äiti ei oo antannu mulle koneaikaa.  Se jotain hösöttää omiaan ja meikäläisen tarpeet unohdetaan tosta noin vaan.  Kummallista touhua.

Oikeesti ei mulle paljo mitään ihmeellistä oo sattunukaan.  Semmosta normaalia.  Vähän mua askarruttaa se, kun äiti sano, että kohta se ottaa ton mun ison vesikipon veke tuolta terassilta.  Miks se pitäis ottaa veke?  Siitä on kiva juoda, kun siinä on niinku kunnolla tilaa.  Eikä pääse vesi loppumaan.  Äiti jotain yritti selittää mulle, ettei se jaksa putsailla sitä enää, eikä vaihdella vesiä mulle.  No mutt hei!  Tiätty mua pitää palvella.  Onks toi nyt niin vaikeeta muka.  Emmä tajuu.  No, katotaan miten käy.  Jos mä vaiks saisin sitte uuden iiiison kipon!

Viikolla äiti hokas yhden jutun kans.  Sen piti jo kauan sitten laittaa toi mun kissateltta tonne pihalle, ett me voitais sitt olla siellä Leevin kaa.  Ja nyt vasta muisti!  Kesä on kohta ohi!  Se dementia, se dementia.  No kun äiti toi sen ulos, Leevi meniki heti sinne sisälle kyteksii mua.  Mä vaan sitt myöhemmin pyörähdin siellä, ei mua niin hotsittanu.  Voihan se olla vaiks kiva sateensuoja sateen sattuessa :)

Nyt mä lähen Leevin kaa ulos.  Täss yks tosi tylsä video taas, kun äiti luuli, ett me aletaan painimaan, mutt eihän me tietty alettu, kun mua ei  painituttanu.

Iloista viikonloppua!

Video