Onhan se jo huomattu, että noi naiset on aikamoisii määräilijöitä.  Niinku nyt esimerkiks Leksan Hössö.  Sehän pompottaa kans mun kamuu vähän väliä.  No, nyt mun kummipoikani on lähestyny mua täss asiassa.  Kun se on kans joutunu vähä niinku holhottavaks.  Ymmärrän hyvin sen tunteen.  Onneks mulla ei oo täällä ketään tyttökissaa, mitä siitäki tulis.  Ellei nyt oteta lukuun mun kuningatarta, se on ihan eri asia :).  Toi äiti on jo ihan tarpeeks rasittava.  Jatkuvasti paapomassa mua ja halimassa ja pusuttelemassa ja sanomassa, että mä oon oma kultapoika.  Tiedän mä sen, ei sitä tarttis kymmeneen kertaan päivässä sanoo.  Antais vaan suikalelihaa just silloin kun mä haluun.  Mutta ei, pusipusi ja halihali vaan.  Mun kummipoika Maksim lähetti mulle kuvia sanojensa vakuudeksi.  Aatelkaa nyt, miten sitä hellitään.  Nii ja sill on viel kans sen mami, joka on ihan varmalla samanlainen kuin toi Kukkiskin.  Voi poikaparkaa, kyllä mun täytyy sitä nyt tukea ja kertoo vähän erilaisii keinoja, miten se noitten naisten kanssa klaaraa.

kattokaa nyt Maksimin ilmettä, 'saaks lähtee jo'
1124962.jpg

ja eikun jatkuu vaan
1124963.jpg

ja jatkuu
1124964.jpg

Toisaalta mun tarttee kertoo tolle kummipojalleni, että ei toi kuiteskaan oo mitenkään kamalan pahasta.  On kiva kun tykätään.  Mutta ymmärtäähän sen nyt miäs ku miäs, ett liika on liikaa :)  Ne naiset, ne naiset...