Nonni!  Ei se mussa oo vika.  Eikä mun valikoivan maun.  Se on äitissä vika tietenkin.  Kysyis ensteks multa, ennen ku menee mitään ostelemaan.  Se vanha sänky siis oli tyhmä.  Ihan tyhmä.  Mutt tää uus sänky on ihana!  Mä oon ihan joka yö nukkunnu siinä.  Toissa iltana äiti etti mua hullun lailla taas ja ei löytäny.  En ollu ulkona, en ollu hattuhyllyllä, en ollu äitin ja isin sängyssä, en ollu saunassa.  No en tietenkään, kun mä olin nukkumassa mun uudessa sängyssä!  Eiks se nyt sitä varten tuoll makkarissa oo, täh mitä häh?  Äiti ei ees tajunnu kattoo sieltä, se oli ihan varma, ettei sekään kelpaa mulle.  Mutt tiätty kelpaa, kun on oikeenlainen, höh.  Tänä aamunaki kun äiti ja isi lähti töihin, en mennykään niitten sänkyyn vaan omaan sänkyyni.  Niikerta.
No, meen mä joka ilta äitin viekkuun, mutt sitt yöllemmällä siirryn mun rauhalliseen petiin, missä saa olla ihanasti miten päin vaan, eikä kukaan töni mua unissaan.
Ja myönsihän se äiti mulle viimeinkin, että ton uuden sängyn osto oli isin idea.  Oishan mun pitäny arvata!  Kyll isi tietää, mistä mä tykkään.

Mutt äsken äiti sano kans mulle, etten mä tänä pääsiäisenä saa Mignon-munaa!  Kaameeta!  Äitin mielestä saa sen futaamiset loppuu.  Sehän on tardit.....traditio!  Jostain syystä se ei tykkää niistä munankuorista lattialla ja siitä, että se ettii sitä munaa sitt taas seuraavan vuoden :)  Kun mä oon niin hyvä jemmari. 

Okei, mitä mä saan sitt tilalle?  Ei oo kerrottu.....