Äiti on mulle kertonu, ett ihmisten maailmassa on semmonen joku demonstratio...eiku siis demokratia.  Tai ainaki kuuluis olla.  Se tarkottaa jotain semmosta, että jos esimerkiks on jotain äänestyksii, niin jos enemmistö on jotain mieltä asioista, niin sitt silleen niinku tehdään.  Tai jotain tommosta, emmä ihan tajuu.

Mutt kuiteski, ilman teitä, rakkaat kamut, tätä ei ois tapahtunnu.  Äiti sano, että enemmistö on puhunut.  Isi kun tuli eilen töistä, arvatkaas mitä sillä oli mulle!

(rumpujen pärinää)

 

 

 

 

TADAA!!!

499719.jpg

Isi sano, että pitäähän pojan saada Mignon munansa, kun kerta kaikki sen ystävätki on sitä mieltä.  Mä oon vissiin kertonu jo teille, ett mull on ihana isi :)  Ja sitt leikittiin!

499720.jpg

499721.jpg

499725.jpg

499727.jpg

499729.jpg

499731.jpg

499733.jpg

Sitte äiti taas keräili munankuoria :)  Enkä muuten lipassu ees yhtään kertaa ja kun olin leikkiny tarpeeks, mua ei enää hotsittanu toi muna yhtään :)  Joten se ei nyt oo futattu mihkään piiloon.  Äiti otti sen sitt pois lattialta, se sano, että tää muna ei nyt katoo vuodeks :)  Kyllä mulle leikin jälkeen maittoi uni tosi hyvin ja mä olin onnellinen.

Kiitos teille kamut!

499734.jpg