Mä lähetin äitin tänään ostamaan isille synkkärilahjaa, kun sillä on ens viikon perjantaina semmoset synkkärit, että tulee jotain pyöreitä täyteen.  Muuttuuks mun isi sit pyöreeks vai?  Emmä tiä, mut kuiteski me sovittiin äitin kans, ett mitä me ostetaan ja kun en kerta vieläkään pääse yksin kauppaan, niin lähetin sitten äitin.  Mut mä en saa kertoo täällä mitä me ostettiin, ettei isi vaan saa tietää.  Eikä ne kuulemma voi oikeen juhliikaan nyt kun isi on pipi.  Se on mun kannalta hyvä se.  Ne kuiteski taas lähtis johkii pois ja mä jäisin yksin.  Mut nyt ne ei sit varmaan lähe, hihii!

Ja mul on edelleen kuuma.  Mä en kohta jaksa enää tätä.  Äitiki kiroilee, että tietty nyt on kaameen kuumat ilmat, mutta ens viikon jälkeen kun sillä alkaa loma, tulee tietty kylmä.  Se kun sanoi, että lomalla saiski olla kuuma, mut ei nyt, kun tarttee olla viel töissä. Katotaan sitten kuinka käy.  Nyt mä en jaksa edes raportoida enempää, ei mulle mitään ihmeellistä oo tapahtunukkaa.  Joten palataan asiaan taas ensi kerralla.