Lokikolli on nyt sitte valittu!  PALJON ONNEA MAX, joka siis on vuoden 2007 Lokikolli.  Tosi hianoo.  Mä sijoituin viidenneks!  Hiano juttu sekin, suuri kiitos kaikille mua äänestäneille!  Parhaimmat perustelut niiltä, jotka mua äänesti oli Jatsilta ja Elmeriltä ja niitten iskältä, kun ne sano, että määrätietoisin kolli koskaan :D.  Äiti sano, ett niin pitää paikkansa tuo :).  Ja sitt Obeesia oli äänestänny vaan mua, vaiks sai kolmee äänestää ja sen perustelut oli yksinkertasesti: peruskissa.  Mä tykkäsin siitäki.
Nyt mua jänskättää, ett mitäköhän mä saan palkinnoks :D

Tänään mä en oo paljoo ollu ees ulkona, siell on vähä kylmä.  Kylhän mä tietty haluun sinne koko ajan ja äiti joutuu availee mulle ovee, mutt sitt  mä haluun melkeen heti takas sisälle taas.  Mä aattelinki, ett tän päivän mä vietän silleen rennosti ja vaan nukun ja syön :D

Tää kuva on otettu sillon pari viikkoo sitten, kun meillä oli vähä luntaki.  Silloinkin piti varovasti mennä ulos, oli vähä kylmä tassuille.
1083446.jpg