Että mä oon niin hyvä!  Äiti meni taas lankaan.  Kun se tuli töistä, se tohotti tossa jotain, eikä niin kiinnittäny huomiota, olinksmä ulkona vai sisällä.  No sitt se oli kylppärissä ja mä aattelin mennä hattuhyllyllä käymään.  Vähän ajan päästä äiti alko kattelee mua ulkoota.  No, enhän mä siellä ollu.  Sitt se alko hakee mua.  Se katto taas kaikki paikat ja huuteli, ett missä Reeti on.  Mä vaan tsiigailin, kun äiti ravas eestaas.  Vihdoinki se tajus kattoo hyllylle ja mä coolina katoin takas.  Sitt se sanoki, että ois tarttenu heti ekaks kattoo sinne, hih.  Mä jouduin kyllä sitte veke sieltä.  Mutt ei mua haitannu, mulla oli halpaa hupia :)  Painuin siis ulos taas.

Ja arvatkaas!  Äitillä alko loma!  Jeeee!  Se sano, että ollaan ens viikolla päivätki yhessä.  Paitsi sillon, kun se joutuu menee johonki.  Mun mielestä sen ei tarviis mennä mihinkään, mutt kai mun on sitte vaan kestettävä.  Ja huomenna se menee kylään, hmph.  Oisin mäki voinu mennä, mutta ei, eihän mua koskaan mihinkään oteta mukaan.  Vaikk oliski kyseessä MUN kamu.  Äiti lupas ottaa kuvia.  Paljoks mua lohduttaa jotkuu kuvat, kun vois jutskata kaverin kaa ihan ite.  On tää niin kummallista.

Siltikin on kiva, että on taas viikonloppu.  Pitäkää hännät pystyssä ja tsiigatkaa lentävii paisteja! :)