Vitsit, ei oo enää kauaa, kun on sen valkopartajäbän tulopäivä.  Vaiks ei mua nyt niin paljoo jänskätä, kun mä tiiän, ettei mulle pahemmin lahjoja tuu.  Tulee mulle ainaski yks!  Nimittäin Leeviltä.  Oon mä sen paketin nähny, vaiks äiti muka laittoki sen piiloon.  No, oli mullaki Leeville lahjoja.  Leevi lähteeki jouluks Ilomantsiin.  Oikeen junalla.  Sill on varmaan jänskää.  Eilen se kävi mun luona ja me vähän aikaa taas touhuttiin yhessä.  Sitt mun äiti vei sen taas kotiin.  Parin tunnin päästä Leevin mami soitti äitille ja äiti ihmetteli, ett mitä asiaa sillä nyt on.  No, Leevi oli taas pimeessä löytäny jonkun rakosen tost aidasta ja hypänny meidän puolelle :)  Sitä se mami vaan, että Leevi on teillä, tossa ne istuksii teiän terassilla.  Ja mun äiti nauro ja vei taas Leevin kotiin.  Hih, on se kova jäbä.

Mutt nyt mulle tulee joulutauko.  En kirjottele ku ehkä sitt Tapaninpäivänä.  Ainaski äiti väitti, ettei sill oo aikaa antaa mulle koneaikaa ennen.

Siksipä mä toivotan jo nyt kaikille mun ihanille kamuille yhdessä ja erikseen

Oikein ihanaa ja herkullista Joulua!

1145871.jpg